preskoči na sadržaj

Osnovna škola Rudeš

Login

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 9. 2013.

Ukupno: 177299
Ovaj mjesec: 1572
Ovaj tjedan: 278
Danas: 2
Anketa
Ograničavaju li ti roditelji pristup internetu?





UPISI

UPISI U SREDNJU ŠKOLU


Korisni linkovi

 

RASPORED ZVONA

             

       UJUTRO

1. 8,00 – 8,45
2. 8,55 – 9,40
3. 9,55 – 10,40
4. 10,45 – 11,30
5. 11,35 – 12,20
6. 12,25 – 13,10
7. 13,15 – 14,00

 POSLIJEPODNE

0. 13,10 – 13,55
1. 14,00 – 14,45
2. 14,55 – 15,40
3. 15,55 – 16,40
4. 16,45 – 17,30
5. 17,35 – 18,20
6. 18,25 – 19,10
7. 19,15 – 20,00
ŠKOLSKI JELOVNIK

 

Obavijesti za roditelje

 

Događanja

2018.

Spisateljica Sonja Zubak bila je gost drugašima u ožujku ( autorica je slikovnica Kako se gleda abeceda i Vjetrosvijet ). Predstavila je svoju knjigu Šale i pohvale.

U travnju je još jednom u posjet prvašima došla Željka Horvat Vukelja koja nas svojim pričama oduševi svaki put. Djeca su joj pomagala u sviranju, pjevanju i bili su pomoćnici u malom igrokazu o ježu koji nije želio ići u školu.

 

Za čitanje do zvijezda odlučilo se troje učenika 7.d razreda: Ivana Kolevski, Leona Lepan i Mihael Cindrić. Oni su pročitali knjige Sue Townsend Tajni dnevnik Adriana Molea; Jadranke Klepac Kora od jabuke i Gregov dnevnik Jeffa Kinneya.

Sudjelovali su na županijskom natjecanju održanom u OŠ Bartola Kačića 23 veljače.

 
U projektu Riječ dana sudjelovali su učenici četvrtih razreda, izabirali su riječi iz Rječnika hrvatskoga jezika i učili njihova značenja. Najviše novih riječi naučili su Damjan Cerić i Dea Mračkovski iz 4.b razreda.

U studenom i prosincu četvrtaši su zajedno sa svojim učiteljicama čitali stare zaboravljene knjige

koje stoje na knjižnim policama, a dugo ih već nitko nije posudio.

4.a je čitao knjigu Milivoja Matošeca Zebre lete u nebo; 4.b je čitao zbirku pjesama Otona Župančića Ciciban, a 4.c knjigu Mate Lovraka Neprijatelj br. 1.

Po završetku čitanja učenici su jedni drugima predstavili knjige koje su čitali.

U 4.b je svaki učenik naučio napamet jednu Župančičevu pjesmu.

 


2017.

RIJEČ DANA

Na velikom skupu pamtitelja riječi, održanom u travnju u prostoru Školske knjige, sudjelovalo je 9 škola. 

Proglašeni su pobjednici, pohvaljen je uspjeh i trud svih sudionika jer nije mala stvar naučiti više od 30 riječi i na upit izreći njihovo značenje (onako kako je napisano u rječniku).

Našu školu predstavljao je Matia Bešić iz (sadašnjeg) 5.a razreda.

riječ dana

Do kraja 1. polugodišta pronašli smo i zapisali 35 riječi iz Rječnika hrvatskoga jezika.

Najviše riječi naučili su Matia Bešić iz 4.a, Marija Špoljarić iz 4.b i Toni Pešut iz 4.c razreda.

Čestitamo!       

Traženje riječi se nastavlja do Velikog skupa pamtitelja riječi koji će se održati u travnju.

ČITAMO MI , U OBITELJI SVI

Naprtnjače s knjigama su treću godinu zaredom kružile trećim razredima. Mnoga djeca su sa svojim obiteljima listala i čitala knjige. Sara Rubina iz 3.b zapisala je... "zadovoljna sam što je i moja obitelj sudjelovala u ovom projektu. Moji roditelji vole čitati i pokušavaju tu ljubav prenijeti na mene. Ne mogu reći da ne volim čitati, ali još nisam takav ljubitelj kao oni. Ima vremena... postat ću! 

 

20. siječnja, treću godinu zaredom započinjemo s nacionalnim projektom „Čitamo mi, u obitelji svi“ u našoj školi.

Dio smo velike obitelji od 128 škola diljem Hrvatske u kojima će ove školske godine učenici trećih razreda svojim kućama nositi ruksak napunjen s osam novih knjiga različite tematike namijenjene različitim dobnim skupinama i zajedno sa svojim ukućanima provesti vrijeme čitajući knjige iz naprtnjače te razgovarajući o pročitanom.  


2016.

ČITAMO MI U OBITELJI SVI

Dragi učenici i roditelji, završena je i druga godina knjižničarskog projekta ČITAMO MI U OBITELJI SVI

u našoj školi.

Hvala vam svima koji ste se pridružili svojoj djeci i zajedno s njima čitali, razgledavali i razgovarali o knjigama. To je najbolji način da djeca zavole knjigu i čitanje i da im olakšate daljnje napredovanje.

                U tom svijetu knjige

                Sjeli smo i uzeli knjige, svaki svoju

                mama, tata, brat i ja.

                Začas nestale su brige

                u tom svijetu knjige

                oceana, dalekih krajeva

                i ljutih zmajeva.

                Bili smo na zapadu

                s kaubojima u napadu

                Ili tu u školi gdje se uči i voli.

                Kad smo sve to pročitali,

                i s knjigama po svijetu proskitali

                Jedni druge puno smo pitali.

                                                                              Fran Pradegan, 3.c

 Budući da je nakon čitanja trebalo zapisati svoje dojmove u dnevnik čitanja odabrali smo iz svakog razreda nekoliko najuspješnijih zapisa, onih koji nisu samo nabrojali tko je što čitao nego su unijeli svoja zapažanja o pročitanom i opisali kako se čitalo u njihovom domu.

 Knjigom po izboru iz naprtnjače nagrađeni su u3.a3.a Adriana Nikolić Kramžar,

 3.b  u 3.b Juraj Kovačević,

a u 3.c Anja Jugec 3.c


Susret s Bojanom Meandžijom

Susret s Bojanom Meandžijom

              U četvrtak 12. svibnja u našu školu stigla je spisateljica Bojana Meandžija.  Pričala nam je o svojoj knjizi Trči! Ne čekaj me...Knjiga je nastala kada je Bojana imala 13 godina za vrijeme rata u Karlovcu. Toga dana, kada je počeo napad na njen grad, ona je slavila 13. rođendan. Pripremila je slatkiše za razred, a za vrije nastave počele su padati granate. Sva su se stakla razbila i svi su počeli bježati.. Sigurno joj je bilo jako teško i sigurno se jako bojala. Djeca su trčala svojim kućama kroz razrušene ulice. Kada je stigla kući, svi su se spustili u podrum (sklonište).Pozorno smo slušali njenu priču o preživljavanju u podrumu, o strahu, o gladi, o hladnoći.

Na kraju smo poslušali snimke koje je ona sama snimila, a na njima se čuje pucnjava i zajednička pjesma na kraju rata.

Rita Ezgeta, 4.c

Susret s Bojanom Meandžijom

Život nisu datumi nego osjećaji

Svaki čovjek ima pravo na snove

Mislim da me ovaj susret puno toga naučio i nadam se da će biti još ovakvih susreta i ljudi.

Marko Bartolek Micek, 4.c 


Posjetio nas je književnik i novinar Mladen Kušec.

Autor brojnih pjesama, priča za djecu, radio emisija o mudrim malim glavicama (Tonkica Palonkica frrr, Bijela vrana … ) bio je naš gost 26. travnja. Mladen Kušec pričao je djeci o svom djetinjstvu, šalio se s njima i pokazivao svoje nove slikovnice i knjige. Dea, Damjan i Valnea recitirali su njegove i svoje pjesme. 

   


Sanja Pilić u gostima… 

 

31. ožujka dočekali smo omiljenu spisateljicu Sanju Pilić  u našoj knjižnici. Na početku susreta su Fran i  Lorena, učenici 3.c i 3. b razreda, govorili njezine tekstove o jutarnjem buđenju i čuvanju šuma i  oduševili je svojim umijećem.

  

Književnica koja je napisala čitav niz slikovnica, priča, romana za djecu i mlade, dobitnica mnogih  nagrada i priznanja družila se s učenicima drugih i trećih razreda, petašicama – čitačicama i učenicima  sedmog c razreda. Sve nas je osvojila svojom vedrinom  i neposrednošću.

  

Na kraju susreta potpisivala je sve svoje knjige koje su učenici donijeli sa sobom.


Moraju li svi znati tko si ?

Dan sigurnijeg interneta obilježen je u našoj školi 15. veljače edukacijom za učenike svih četvrtih razreda.

Svrha edukacije je jačanje svijesti učenika osnovnih škola o važnosti zaštite osobnih podataka prilikom korištenja modernih tehnologija.

Cilj edukacije je učenicima ukazati na važnost zaštite osobnih podataka odnosno dizanje njihove svijesti o važnosti zaštite osobnih podataka iz čega proizlazi svladavanje i primjena znanja koju prenose predavači, te ponašanje i briga o privatnosti kada djeca koriste Internet i moderne tehnologije ( brisanje lažnih prijatelja s društvenih mreža, objave fotografija isključivo ako im prijatelj/prijateljica to dozvoli, korištenje interneta i modernih tehnologija uz nadzor roditelja/staratelja i članova obitelji kao i nepoželjno korištenje npr. Facebooka osoba mlađih od 13 godina )   http://azop.hr/images/uploads/ovdje_1.pdf


I ove su se školske godine naši učenici trećih razreda pridružili obiteljima čitača koji zajedno sa svojim roditeljima, braćom i sestrama dijele radost čitanja i druženja uz knjige.

3. a čita Medalju za hrabrost, Borovnicu, Narodno veselje, Uljeza u dvorištu, Izumi i otkrića, Svako dijete je darovito, Priče iz meteorološke bilježnice i Dvanaest Heraklovih poslova.

Mama je pročitala tri knjige i sve nas čitače u obitelji radoznalo ispitivala o sadržaju naših knjiga dok je obavljala svakodnevne kućanske poslove (Petra, 3.a)

3.b razred čita: Čičak u kosi, Mali Guj i njegov Zmuj, I na početku i na kraju bijaše kava, Kastora vrtlara, Zmajologiju, Pokažimo djeci pravi put, Imenar i igraju igru Znam sve – pitaj me.

Bilo je zanimljivo i korisno, a i zabavno. Svi smo ponešto naučili o gradu Zagrebu. Ono što je najvažnije   lijepo smo se družili i zajedno veselili. (Marija, 3.b)

3.c čita: Prijatelje šumskog sokola, Komarca, Mala torba velika sloboda, Zmajić Kokos ide u školu, Oceanologiju, Potragu za blagom u našoj djeci, Malu vrtlaricu i Ne bi želio ploviti s Kristoforom Kolumbom.

Ovaj vikend bio je drukčiji od ostalih, inače vrijeme provodimo svaki u svojoj sobi gledajući televiziju. A onda se baš i ne družimo! Ali ovaj smo vikend svi zajedno proučavali zanimljive stripove, poučne i zabavne knjige. (Lora, 3.c)

Projekt je osmišljen po načelu putovanja knjižnične naprtnjače od jednog do drugog učenika trećeg razreda. Svakog petka jedan učenik nosi naprtnjaču kući i pet dana njegova obitelj razgledava, čita, razgovara o knjigama koje se nalaze u njoj, a svoje dojmove, zanimljivosti i lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju u priloženu bilježnicu dojmova.

Petog dana, tj. u srijedu, dijete vraća naprtnjaču u školu i nekoliko minuta predstavlja svom razredu, učiteljici i knjižničarki svoje doživljaje.


2015.

ČITAMO MI, U OBITELJI SVI

Krajem svibnja završilo je obiteljsko čitanje u trećim razredima. Svatko je čitao ponešto, a najvažnije je bilo to što su se cijele obitelji okupile oko naprtnjača punih knjiga i međusobno se družili roditelji i djeca.

Tata, mama i ja smo odlučili da ćemo i ubuduće češće čitati zajedno. (Luka, 3.d)

Najviše mi se svidjelo kad je tata čitao Veliku utakmicu, zato što je glumio likove iz stripa, a mi svi smo se jako smijali i zabavljali. (Ivan, 3.d)

Da je torba s knjigama ostala malo duže, svi bismo pročitali sve knjige. (Tonko, 3.d)

Mislim da je ovo vrlo pozitivno jer sudjeluje cijela obitelj. Hvala najljepša! (Marko, 3.c)

Čitanje je važno jer može biti zabavno i poučno. (Nika, 3.b)

Moja obitelj voli čitati knjige pa im je moj ruksak bio zanimljiv i svi su bili sretni. (Marin, 3b)

Pročitavši sve zapisane dojmove odabrali smo iz svakog razreda po jedan zapis i nagradili izabranom knjigom iz naprtnjače troje učenika:

               Nina Celinić, 3.c

Čitamo mi, u obitelji svi

                Mami se baš čitalo :

                Kad bi se njih pitalo

                Krtekov tjedan čita seka

                sviđa joj se vidim izdaleka.

                Sviđa se i tati svijet divljine spoznati.

                Mom djedu je jasno, da je gradit piramide opasno.

                I na kraju, nema zime

                gdje su moji Vučko i Šime.

            Filip Vidović, 3.b

                Bio je petak 30 siječnja kada sam dobio ruksak s knjigama. Bio sam malo umoran. Jedva sam čekao da dođem doma i pogledam u ruksak. Odmah sam počeo čitati knjigu  Otkrij zašto… ne bi želio

biti rimski gladijator!, zato što mi je već ispočetka izgledala zanimljivo. Ta knjiga me naučila kako je u rimsko doba bila teško. Pročitao sam i Čipko i djed Filip. Bila mi je super jer volim čitati stripove. Čitao sam još i knjigu  A da se to dogodi tebi…, ali je nisam pročitao cijelu.

Moj tata je pročitao tri knjige. On voli knjige s puno slika. Moja mama je čitala knjigu  Disciplina sa srcem. Svima nam je bilo super.                                            

                Petra Kušter, 3.d

Kada sam ruksak donijela kući, odmah smo brat i ja pogledali što ima u njemu. Poslije su i mama i tata pogledali sve knjige. Te večeri svatko si je odabrao knjigu koju će čitati. Mama je čitala knjigu „ Poticajni roditelji“ i „ Što ću sad?“. Više joj se svidjela knjiga „ Što ću sad?“. Brat je pročitao sve knjige osim knjiga za roditelje. Sve su mu se svidjele. Tata je pročitao knjige Velika utakmica i Poticajni roditelji. Vrlo mu se svidjela Velika utakmica jer ga je podsjetila na prošlost. Ja sam čitala knjige Krtekov tjedan i Zar baš moram u školu? Mojoj obitelji i meni svidjelo se čitati knjige iz ruksaka.

                              

19. svibnja ponovo je naš gost bio glumac Dubravko Sidor koji je za četvrtaše izveo svoju predstavu prema knjizi Božidara Prosenjaka Sijač sreće. Glumac nam je bez tehničkih pomagala i glazbe uspio dočarati život čovjeka od malih nogu do zrelosti.

Upoznali smo cmizdravu seku, nezadovoljne roditelje, zločestog bratića. (Lucija)

Glumac je pokazao da dobra predstava treba maštu, uživanje i domišljatost. (Ana Rene)

Podijelio je s nama svoju sreću. (Matea)

       


KNJIŽEVNI SUSRET SA ŽELJKOM HORVAT-VUKELJA

17. ožujka Željka Horvat-Vukelja bila je gošća učenika prvih razreda. Spisateljica, dugogodišnja urednica u Smibu i Modroj lasti, napisala je niz slikovnica dobro znanih malim čitateljima ( Slikopriče, Nove slikopriče, Hrabrica, Zdenko Slovojed, Leteći glasovir, Petra uči plivati ).

Dva školska sata protekla su prebrzo, a djeca su bila oduševljena pričama, odgonetavanjem rebusa, učenjem o raznim vrstama pljeskanja, učenjem francuskog, pjevanjem i za sve zaslužili čiste petice( čak i sendvič peticu = +5+ ). 

         

         


Vrapčić Prhko

20. siječnja 2015. učenici drugih razreda i njihove učiteljice ugostili su knjižničarku Dubravku Volenec koja im je predstavila svoju slikovnicu Vrapčić Prhko.

Djeca su pričala što znaju o pticama i njihovoj zaštiti, a gospođa Dubravka nas je naučila kako jednostavno izraditi hranilicu za ptičice koje zimi teško nalaze hranu.


2014.

Prošao je peti tjedan zajedničkog čitanja u 3. b, c i d  razredu. Evo što su zabilježili u bilježnice dojmova :

Voljela bih neke knjige zadržati zauvijek, na primjer Paulinu P. ( Paula, 3.b )

Jako mi se svidjela knjiga o gladijatorima pa sam zamolio mamu da me odvede u Rim da vidim Koloseum. ( Noa, 3b )

Ovaj tjedan mi je bio posebno drag pošto smo se zabavljali čitajući knjige iz plavog ruksaka.

 ( Karlo, 3.b )

Čitanje je jako važno. ( Lora, 3.b )

Iako je vremena bilo malo stigao sam proučiti i pročitati Promjene životinjskih staništa koja je puna prelijepih fotografija i poučnih zaključaka o našoj planeti, očuvanju okoliša i životinjskih staništa. ( Niko, 3.b ) 

Mama i ja zajedno smo se smijale svaku večer uz dogodovštine Šime i Vučka. ( Rebeka, 3.c )

Pročitala sam slikovnicu Krtekov tjedan malom bratu. Bio je jako sretan jer je bila šarena, a on ju je želio pojesti. ( Ema, 3.c )

Uživali smo u čitanju. ( Marijan, 3.c )

U mojoj obitelji najviše volimo čitati mama i ja. ( Kristian, 3.c )

Svi smo bili zadovoljni s knjigama. ( Sara, 3.c )

 

Svatko u obitelji je pročitao neku knjigu iz naprtnjače.. Mami se najviše svidjela knjiga Poticajni roditelji, sestri Ani Krtekov tjedan, tati Promjene stanovništva, a braći Luki i Ivanu Velika utakmica. ( Petra, 3.d )

Svidjelo mi se čitanje u obitelji jer smo tata, mama i ja zajedno čitali i puno smo razgovarali.

( Luka, 3.d )

Mama nas je sve okupila oko knjige Promjena stanovništva jer u njoj piše sve što nam ona stalno govori : da štedimo vodu, da ne bacamo hranu i da za sobom gasimo svjetlo.

 ( Klara, 3.d )

Dok sam čitao Odisejeva putovanja shvatio sam da moram više čitati naglas, jer brzo čitam i nisu me baš razumjeli. ( Ivan, 3.d )

Kad će doći u knjižnicu knjiga Zar baš moram učiti ? ( Lea, 3.d )

 


Ove školske godine učenici trećih razreda i njihove obitelji sudjelovat će u projektu Hrvatske mreže školskih knjižničara  Čitamo mi u obitelji svi koji je započeo 14. studenog..

Svakog petka jedno će dijete trećeg razreda ponijeti kući knjižničnu naprtnjaču s osam knjiga.

Zajedno sa svojom obitelji razgledat će knjige, čitati, slušati jedni druge kako čitaju, razgovarati o pročitanom i zapisati svoje dojmove. U srijedu se naprtnjača vraća u školu te je preuzima slijedeće dijete.

Ovim projektom motiviramo učenike da čitaju i svima u obiteljskom krugu želimo mnogo smijeha, topline, igre i blizine!

Prvi čitači bili su : iz 3. b razreda Paula Tolić, iz 3. c razreda Marijan Lažeta  i iz 3. d razreda Petra Knežević.

  

Svake godine kviz organizira Odjel za djecu i mladež Gradske knjižnice. Unatrag tri godine upitnici se ispunjavaju on-line. Tema ovogodišnjeg kviza je bila Ljubav za početnike.

Učenici sedmog i osmog razreda su na satu informatike, listajući knjige četvorice hrvatskih pjesnika ( Zvonimira Baloga, Luke Paljetka, Dobriše Cesarića i Dragutina Tadijanovića ), rješavali kviz. Iz svake knjižnice izvučen je jedan pobjednik koji je ušao u završno izvlačenje održano u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici 14. studenog. Iz naše škole bila je to Iva Budimir iz 7.b razreda  (slika kviz 004 ), koja je bila i na završnoj priredbi gdje je nakon kratkog programa ( nastupili su Vanda Winter, Ivan Glovacki i KGZ bend ) izvučeno devet utješnih nagrada ( knjige ) i glavna nagrada tablet računalo koje je osvojila djevojčica iz Ivanske Tajana Cvitanović. 

 

      

16. listopada održano je školsko natjecanje u čitanju naglas za učenike četvrtih razreda.

Profesorice Meri Farac Jemrić, Miranda Kekez i knjižničarka Vesna pobjednikom su proglasile Marina Pepića iz 4. b razreda. Marin je 28. listopada sudjelovao na Natjecanju u čitanju naglas Zagreba i Zagrebačke županije. Čitao je ulomak iz knjige Jože Horvata Mačak pod šljemom. 


Susret pisca Hrvoja Kovačevića s učenicima četvrtih razreda i tri hrabre petašice održan je 6. ožujka 2014.

Hrvoje Kovačević najprije je sam govorio o sebi i kako je postao dječji pisac, a nakon toga su ga učenici ispitivali o njegovim najdražim knjigama ( Čudnovate zgode šegrta Hlapića ), što nije volio čitati, kako i gdje piše ( na računalu u dnevnom boravku ), zašto se u naslovima njegovih knjiga ponavlja riječ tajna, ima li tajni i u ostalim knjigama koje je napisao. Pitali su ga što bi bio da nije pisac. Diplomirao je arhitekturu, radio u marketingu, crtao stripove, radio na filmu, bavio se sportom pa bi vjerojatno nešto od toga i odabrao, ali voli pisati i za djecu i za odrasle pa će to raditi i ubuduće. Jednu je djevojčicu zanimalo misli li da bi netko od prisutne djece mogao postati pisac potaknut njegovim gostovanjem.

Teta Mirjana ( Gaura ) pričala je drugašćima o seoskom dvorištu i životinjama koje žive u njemu. Čitala je pjesme-pitalice iz svoje knjige Carstvo sreće, a djeca su pogađala o kojoj se životinji radi. Bilo je veselo i poučno.

 

 OŠ Rudeš, Zagreb-snimanje spota "sretni s knjigom" čiji je cilj promicanje knjige i čitanje kod djece i odraslih.

 

 

 

 

 

  

22.2.2012. književnik Zoran Pongrašić družio se s učenicima četvrtih razreda.

 

 

 

 

 

8.3.2012. osmaši i njihove profesorice družile su se s književnikom Dubravkom Jelačićem Bužimskim.

  Sajam knjiga 2012.

 16.3.2012. glumci kazališta Svarog ispričali su priču o harfistici.

 18.5.2012. glumac Dubravko Sidor predstavio je svoje viđenje knjige Sijač sreće Božidara Prosenjaka.

 19.10.2011.  prvašićima je Jadranka Čunčić Bandov pričala o zmajevima, miševima, četkama...  

      

 

 

 

preskoči na navigaciju